neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Friday, August 5, 2011

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan :)

saya akan kurang post2 untuk bulan yang mulia ini sebab tolong jaga kedai mak saya , :) sesiapa yang baca blog saya nie datang la singgah ke bazaar raya sec13 shah alam, kedai num9 , hehe barangan murah2 oke :) sy sibuk untuk bulan ini, so tidak sempat untuk post kan, hingga hujung bulan oke saya sibuk , nty sy akan active kembali okay readers :)

 xoxo love n huggies *muahhh !

p/s : kawan baru saya di fb mahupun blog terima kasih sudi membaca blog sy yang tidak berapa lawa dan comel dan luahan hati sy :)

Mylifestoryneverends