neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Thursday, December 29, 2011

wishlist aku

lagi 3 hari akan masuk tahun baru 2012, umur aku genap 24 tahun hadapan..23tahun aku lalui dalam tahun tahun yang selepasnya dan sekarang,begitu banyak dugaan dan cabaran berlaku pada aku..tahun 2011 aku menamatkan diploma aku. walaupun aku tahu apa yg aku dapat tak seperti yang aku inginkan..mybe silap aku terlalu mempercayai sahabat sendiri..namun benda yang lepas org kata jangan dikenang..so aku buat sebagai pengajaran dalam hidup aku dan berdiri atas prinsip sendiri lepas ini " dont trust anyone except ur family" yah family yang terbaik.aku bukanlah manusia yang sempurna tapi aku akan cuba jadi yang terbaik untuk diri aku dan keluarga aku..aku janji aku tidak akan jadi sara yang dulu.aku akan kekalkan prinsip aku dan matlamat aku. jika aku berkerja aku akan menolong keluarga aku. dan jika diizinkan tuhan aku akan menyambung ijazah. itu janji pada diri aku..buat masa sekarang aku banyak isi masa aku dengan merancang masa depan aku.tpi kite hanya merancang tuhan yang tentukan segalanya..jun hadapan aku menghadiri convocation aku,aku tahu akan berhadapan dengan org org yang mengenali aku..hanya mereka dan Allah je mengetahui..

 sekarang,sara kau kena teruskan hidup kau apa pun yang berlaku, jangan pandang belakang lagi dan lupakan masa silam sara ,masa silam kau bukan la yang terbaik,masa kau menempuh masa susah senang dan kau tahu bagaimana kau lalui semua itu. aku mesti jadi yang lebih kuat dan tabah,kau bukan budak budak lagi. kau akan menempuh jalan yang lebih sukar dan kau harus bersedia sara! go go go! dan aku ingin jadi anak yang baik untuk keluarga aku lepas ni.

 #wishlist 2012
  • kurangkan panas baran.
  • jadi lebih sabar terhadap dugaan.
  • collect money if working! 
  • continue ur study one day.
  • mengambil lesen kereta
  • involved with insurans"penting nie " haha
  • help mommy 
  • Solat jangan dilupakan,kerana itu penting ! berdoalah sentiasa sihat walafiat dan setiap kerja dilakukan aku akan diberkati Allah S.W.T dan baik kepada mak aku kerana ayah aku tiada lagi.
  • beli kereta idaman
  • mencari lelaki idaman#when jodoh ada laa. haha tanak jadi timba cari perigi#
  • bayar duit loan belajar aku. / bil handphone line/broadband/rent house/water bill electric bill
  • melabur dalam Amanah Saham Berhad every month masuk RM200 # cukup la tuu aku sorg,
  • jadi lebih fashionista,educated,glamourous,rich,and mostly important dont too arrogant,keep humble with smile always, =)
  • collect ur properties and always looking a treasure for urself! forget ur enemy because they make u look famous, just let it be.
  • get married! when complete collect a properties and being a rich, =) keep a promise sara!

Mylifestoryneverends