neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Monday, March 5, 2012

:(

sudah masuk bulan March,semuanya berlaku dengan cepat,masa,hidup,dan usia semakin mematangkan kita dalam membuat satu keputusan yang penting,pejam celik banyak perubahan yang berlaku dengan kehidupan aku dan kawan kawan aku.
setiap jalan yang dipilih akan menentukan masa depan dan semestinya kena lah mendapatkan keredhaan dari ibu bapa. ya setiap benda yang dibuat haruslah berfikir dahulu sebelum buat semua tu..mcm aku skrg aku sangat keliru dan aku tefikir jalan yang aku pilih ini betul atau tidak,aku mmg kena choose untuk diri aku, aku sebelum ni mengaku mementingkan org lain dari diri aku,akhirnya memakan diri aku balik,aku sekarang akan pentingkan diri aku dan tidak mengulangi kesilapan yang pernah aku buat sebelum ini,memang silap aku, keadaan yang sangat rumit bila kita rasa kita tersekat di tengah tengah situasi yang membuatkan kita tersilap pilih jalan,manusia tidak sempurna katakannya,tpi sebenarnya jika kite berfikir mungkin "ibarat" yang aku ckp tadi takan berlaku,aku pernah melakukan kesilapan dan merugikan diri aku..mesti korang tertanya perkara apa kan?tak semua rahsia atau masa kehidupan kita perlu diceritakan.ada masa aku sangat mempercayai seseorang dan menceritakan keadaan aku,namun manusia kan? 

sekarang.aku bawak haluan aku dan hidup aku,rasa lebih better sekarang kerana aku banyak berfikir untuk diri aku sendiri,hidup tidak selalunya indah,ya bagi aku , banyak benda aku lalui pahit,masam,kelat,susah,senang,gembira,sedih,semua benda buat aku menjadi semakin matang dalam meniti kehidupan yang serba mencabar*ayat jiwang*jika korang berada di tempat aku mungkin korang akan paham suatu hari nanti..

mungkin korang rasa aku seorang yang menyusahkan?annoying?terpulang sekarang aku hanya akan mementingkan diri aku sahaja,tidak orang lain dan orang yang aku percayai hanyalah keluarga aku dan cara itu lagi terbaik buat kita.bukan aku give up cume aku rasa masa mungkin dah sampai untuk aku teruskan hidup aku,bukan membawa diri tapi aku ingin memajukan diri,bukan melarikan diri aku cuma menyimpan sedikit kekuatan yang masih ada dalam hati aku selagi aku masih tabah dan mampu menerima semua ini,.

Mylifestoryneverends