neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Monday, December 21, 2009

im back from langkawi! n org giler tolong fcuk off!

we have fun at langkawi! happy giler! release kan tensen aku selama ini yang terlekat di hati berada di laut! tgk pemandangan yang indah. i have fun ,tapi masih aada anasir anasir yang tidak puas hati kat aku.kenapa?korg mmg gile ek ta bole tgk aku senang,aku punya pasal laa na gedik ke,suka hati aku mulut aku badan aku ada aku kacau korg ke haaa?korg mmg sengaja naekkan darah aku time2 aku g bercuti kan,mulut tuh laaa tolong la jahit duk senyap2 haa.aku ta kacau org jgn kacau aku! pLEAse fuCk Off la! aku ta heran sgt pown.bukan mati kan lau kenal org mcm korg smua.

Mylifestoryneverends