neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Thursday, January 20, 2011

new year 2010

sudah lama tidak mengupdate blog aku nie, dah lama kau tinggalkan blog nie sara, eh da lama ke? haha xD 
soo how your day in new year ? 2011 nie aku rasa terbaik bagi diriku :

* list untuk 2011 : 

  • saya nak blackberry bold ! bcause my sis already get a handphone .she get C3 :) colour pinkk gituuu. 
  • saya nak dapat 4 flat dalam final exam nie.sbb saya dah last sem. bulan 3 saya dah projek and bulan 6   konvokesyen <3 awww i hope wissh come true.
  • get new dress,shoes from van's,beg from teetoo's, ohhh yaaa i already wear a SHAWL ! get new shawl from brands outlet,f.o.s, and new purse from forever 21 ! i want buy all ! please mummy !
  • anddd MAYBE i want go holidayyy . like my friends already go singapore with my lecturer. im so jealous you no ! but i have reason why i not involde, i have mid semester exam, 
hope saya dapat semua ini sebelum tamatnya tahun 2011 , lagipun masa banyak lagi kan kan sara :) so tak perlu risau laaa kau dapat buat semua niee , dan saya minggu nie busy busy dengan assigment, naik migrain dah kepala saya nie, hmm hati tak senang laa gundah gulanaa awal bulan2 dah final exam. cepatnya masa berlalu kann...... dan saya pown dah meningkat dewasa, already 22 this year, getting older. but its okay, its just a number, im still young ! awet muda katakan. wink wink * loveee youu all my followers :) getting late noww. sleepyy and byeeeee :) 

my new imej

loveee sara <3
2.56am at my lovely bed :) 

Mylifestoryneverends