neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Sunday, March 13, 2011

LAMP

ini laa nak dikatakan terlalu rajin HAHA , betulkan lampu bilik aku sbb lampu dah terbakar, ntah bila akak aku amik gambar nie pown tatau.HAHA slim plak lau dari belakang ^.^ .. perut ke lemak berlipat lipat ganda , sapa nak boleh aku derma sedut2 lemak aku nie bagi slim skit perut aku AHAH . baru boleh pakai baju kesukaan ku, mmg aku pakai je tapi cover cover tahan nafas yaaa =/ pengsan jap. AHA bosan gile sbb tu aku luahkan perasaan kebosananan aku kat sini , lau rasa rasa korang tak baca tayah la baca , dgr laa lagu nie after midnight tajuk dia, korg tgk gambar2 je la kayh :)

4.30am at my room. still awake and eyes like panda already.
Posted by Picasa

Mylifestoryneverends