neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Friday, January 8, 2010

manusia jadi sebaik yang mungkin jangan jadi talam dua muka xD

insan tidak semuanya baik belaka dan tidak semua sempurna diatas muka bumi ini
bumi ini adalah sementara waktu dan kita tak dapat jangka apa yang  berlaku pada keesokan hari dan stiap hari
aku adalah insan yang diciptakan oleh allah s.w.t hanya hidup di bumi ini buat sementara
namun aku tahu masih ada insan yang tidak menhargai apa yang allah berikan kepada mereka

aku merasakan kenapa harus masih bersikap plastik or hipokrit pada hakikat nya mereka tidak sebegitu
kenapa harus menarik perhatian orang laen dgn cara sebegitu adakah mereka telah diajar hidup sebegitu.
aku tidak faham sama sekali.

Mylifestoryneverends