neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Wednesday, May 5, 2010

7/8/2010

hari bersejarah buat kuuuu, dimana aku telah ditahan dalam wad for 2weeks, atas sebab suspek Denggi,tala guna itu nyamuk, disamping itu aku mempunyai anemia dan aku juga turut demam panas, for 1weeks demam aku tak kebah2 , aku muntah2, pening tak selera makan,mulut aku tanak makan apa2 langsung, makan je muntah, apa2 yang aku buat serba tak kena, camp aku tak dapat pegi, padahal aku menjadi fasililator bagi budak2 junior, agaknya nasib tak menyebelahi aku gamaknyaa, aku sakitt terukk, 

aku dikejarkan di Hosp Tengku Ampuan Rahimah, apabila aku pengsan dirumah, dan tidak sedarkan diri, bila aku bangun aku dah berada di hosp, berbotol air dimasukkan dalam badan aku, aku rasa lemah gila babi, nak jalan macam nak jatuh, penat gileee!

 and aku dapat mc sampai hujung bulan 4 aritu, best gile! ahahaha tapi itu laah time tu aku ada mid semmm examm Omg ! hanya tuhan bapa peritnyaa aku nak membaca buku padahal lama gile tak masuk kelas, aku bertawakal je lah sebanyak mana yang mungkin, itu ah cara untuk menyenangkan hati aku yang gundah niee, aku terasa amat amat takut sekali takut apa tak dapat jawab paper dengan elok jeeee :))

namun insyallah semuanya berjalan dengan lancar ,terima kasih kawan 2 dan ibu aku yang telah menyokongg akuu, aku terharu sekaliiiii! iloveyouguyssss! mmuahhhhh! 

k,laaa bye bye guys, malam nie berfacebookkkk! <3

Mylifestoryneverends