neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Wednesday, May 5, 2010

tahun baru azam baru !

kembalinyaa aku disini suda lama tidak mengupdate blog laaa, sudah lama kite tidak bertegur sapa ya kawan kawan blog kuuu, wahai blog aku amat merinduukan muuu, aku mengupdate ini blog kembali setelah diingtkan oleh Lala Chan yg comell, kerana bahaya lau ta update nty bole lupa password hahahaha! terima kasih cik lala chan., today aku lepak bersama pino and farid, aku order teh o ais limau, nasi ,telur mata , ayam masak pedas, padahal aku tak bole makan pedas langsung laaaa sara banu banuuuuu
apa nak jadi aaa kau! 

Degil btul ini anak laaaa,kata mum besar, ahahaha , mama mama anakmu ini kelaparan ayam masak yee yang pedas2 jgn buat buat lupaaaa tau mamaamaam. k,laa goodbyeee sebab aku malas nak taip daaa lol, malam ini kite berfacebookkkkk !<3

Mylifestoryneverends