neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Saturday, July 31, 2010

saya happy sangat todayy !



saya saya pergi ke sunway pyramid, dengan kakak saya, namanya shehah <3 ohh banyak benda nak cerita nieee . =.= hikhik. 
aku first2 mcm biasa, bangun nak tengahari, matahari dan surnburn my skin already, bcoz aku tido betul2 tepi tingkap, langsir aku tak membantu langsung . deeerrrrrrrrrrrrrrr. =.= cerah biji mata akuu, bangun mengeliat3 bnyak kali, then g bilik air cuci muka duluu, hehehehe. then mandii smuaa laa, afta da siapp semuaaa, makan laa, today menu nyaa disediakan oleh kakak aku, sambal belacan *msti tak tinggal wajib adaa *!  sup fisshball,sayur goreng kot, ikan masin, telur masin, semuanya masin2, kiteorang ada beli ikan puyu, namanyaa john  ! hahahaaha ,akak aku yang beli tuu, sayang btul die kat ikan tuu,, =.= 
  
then makan sambil tgk tv la semuaa borak2 , tetiba kua iklan mengenai cerita socrere apperentice * sory typing error again! trus tergeraak hati nak tgk wayangg ! hihik , akak aku ajak ku g sunway pyramid, so aku on je laa, afta makaan siap2 trus tggu bus depan perdana tuu, naik t605 and turun pkns, n pick up another bus U62, then turun depan btul2 sunway, senang kan? rm4.00 pegi dan balik shah alam :) so cheap kann !  so guna laa public transport, hehehe, then tetiba at pintu masuk sunway, ada promotion jeans levis . chinese girl tu pgll nak ukur pinggang aku, ukur punya ukur, aku acct hanya saiz 25 seluar aku, aku dpat beg, voucher levis , huyoooo ! heehehe nice aaa,nty nak beli :)

then kiteorang berjalan sampai laa ke tmpt wayangg, ramai plak orang beratur nie kannnn! geram akuuuu, =.= then nasib tiket tu taak abis lagii, yeay ! dapat tgk ! saya bagi 10 marks dari 10 ! hehehehe, best gileee you must see that moviee ! best gileee ! 

 
 nice kan ?

afta abis cerita tuu, kiteorang kelaparannn sangat, ! then bercadang nak makan at tarbush restoran, or thai thai restoran, tapi ..... dah tutuup !! grrrr =;= last3 amik bus blik shah alam :( nasib oldtown buka lagi so makan laa kat sanaa, aku order iceblended hazelnut white coffee ana meehon and mee prawn , mix laa die campur bihun and mee :) sedappp ! akak aku order enriched chocolate and tom yam siam crabstick meehon  sedappp aaaa ,. u must tryyy ! 

afta da makan, blik umah, g kedai belakang dulu, topup mcm biasa, sampai umah basuh kaki change clothes , cuci muka pakai krim semua laa, and now  guesss what im doing right now? of cozz update blog and facebooking ! eehehe k,laa now nak tidoo mata dah rabak sangat =.= bye bye :)




[* post : Sara Banu 31/july/2010 pukul 3.55am* ]
sory lau cerita saya terlalu panjang untuk dibaca :))

Mylifestoryneverends