neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Sunday, July 11, 2010

welcome to my houseeees :)

tommorow i got new roommate laaaa weyh ! cantik orangnyaa , nama die sue, welcome to my house,
so naty kena cari orang lagi agar dapat cukupkan orang dalam rumah nie,

saya berada dirumah mcm biasa , membawa diri, dengar lagu, dah bape hari aku menangis dan menangis now aku da lega dan dapat menyelesaikan masalah yang telah dihadapi. go go sara! sesungguhnya apa yang berlaku ada hikmahnya sara.
sudah lama tak update blog nie, tempat aku meluahkan masalah yang terpendam ,tetapi tak semestinya semua aku luahkan , yang laen biala aku yang tahu .

bye bye lap lap you facebook :)

Mylifestoryneverends