neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Friday, February 5, 2010

bapa hari da aku demam,

dah lebih seminggu kot.aku demam batuk.lagi skit perut.macam2 laa kau nie saraa.ape laaa kau niee muda2 da skit,mcm org tua plak,ahaahah.today kelas aku lambat and lambat.sgt penat laa.mcm2 bnda aku kena buat.byk sgt tertgguh.then ada kls tak pegi
BLOK aku tada air.PERDANA WTF! myampah sial aku,.dah laaaaa lift rosak apa lagi nak rosak haa.myakitkan hati btul.tak abis2 dgn masalah air nie,dah jadi banyak kali kot.mmg nak kena laaa management perdana.nama je duk sebelah bangunan syabas tpi habuk pown tada.kolam renang msti ramai bangla banglaa terjun macam ikan lumba lumba=.=

today dah bapa aku ulang naik tangga sbb angkut air tensen laaa!!  eee gerammnyaaaaa.hati da laa skit tgk banglaa tuu,die senyum2 euuuuuuuwwwwwwwwwwwww.! gelii aku.penat kot angkut air,sbb apa aku ckp,aku angkut 4botol besar tuu huwahhh aku kuat ada muscle laa mcnieee =.= hahaha.then angkut smuaa laa aku mandi2 nak kua lepak gn gigs and a geng. mula2 g rafi.sam pakai lappy aku wat keje,die format pendrive die skali,then borak2 makan2 smpi aaaa smua gerak g BK. sbb aku bz.aduhh perut aku skit lagi.ubat tada.tak jumpe.mana laaa aku ltk ubat aku, geram akuu!
hurm k,laa nak tidoo sbb aku seyes sakit sakit sgt! wink wink lapp uu !

Mylifestoryneverends