neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Tuesday, February 23, 2010

semenjak bapa hari nie syek sakit kepala =.=

22/02/2010 hari yang tidak bole dilupakan hehe,secret* whatever i do i will remember. ohh ya aku bapa hari aku da sakit kepala,apakah mengapakah kenapakah bagaimanakah??haahah.merapu je aku nie.aku selalu sakit kepala lau aku keluar,mybe tak bole kena panas agaknyaaa.when im at home nothing happen.aku nie *dracula ke apa* haha.i think i got migrain mybe,

shah alam sekarangg cuaca panas laaa.kadang2 hujan,kakak aku da batuk2 and selesema *gunalah cool fever* hahaha. mama ada masakkan aku sup ayam.sedapppp slurrp! hehe. korg mcne sihat ke? aku rasa macam na demam pown ada.so aku akan makesure beli 100plus berbotol2.minum biar sampai kembung.haha.

mama have told me " adik kau nie suka berjalan waktu panas,lupa minum air suam bila jalan2 tgh panas," and korg tahu tak mama tak bg aku minum air limau =.= ape laa mama niee.she told me like dat,so weird.i have gastrik so mybe mama tak bg minum sebab tu kot,risau aku jadi kenapa2 apa2 ulaalalala.ahhaah ,so bored today ,tiada yang perlu dibuat untuk hari ini ke?aku bosan gila BABENG kot.=.=

mama keluar jalan2 tak ajak aku pown mybe sbb aku bangun lambat today.mggu nie study week lol.hehe.mybe tada kls da kot.aku tak stdy lagi exam final dah dekat aku bole rilex macam tada apa2 yang berlaku,

sara sara ape nak jadi nie dush dush diri sendiri weeeeeeeee~ hahaa.=.= *malaas nak baca buku acctually hahaahah kantoi sudaaa* biasala baca buku last min,keje pown last min mcne nak abis blaja nie., =.= muhasabah diri sbntarr dalam 5min serius seriussss.,hhehe



Mylifestoryneverends