neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Friday, February 26, 2010

todayy penat sangatt!!

pagi pagi bangun pergi kolej dalam around 10am.pergi rumah mira dalam 12lbh mctu laaaa,sbb nak touch up my artwork haaa,then touch2up dah siap! heehhe, then mira g amik frame at rumah zul,then blik pasang frame smua tuhh,then zul dtg die bole lupa bawak frame die haa,haha zul zul ape laaa kau, then g kolej buat kat drawing ape laa smua tuh. then si epul so pity him die banyak benda tak buat lagi haaa,sian sgt, epul smoga gudluck,hahaha. aku tada frame laaa,so aku buat guna mounting laa frame aku tuhh.tibe2 tertimbul satu ideaaaa jahat.hahahahahaha! tape itu biar je laa aku tahu.

Aftr dats, aku pergi block C nak hantar artwork,en nik ckp mcm2 pasal aku punyer art work,hangen stu badan aku,daus punyer pasal laa ckp guna spraymount,aku eyeye pakai laa,babi salah laaa plak! sial! sakit hati aku. then lepak2 kat situ and aku tumpang horm faiz epul suruh hanta g KFC 13 utk photoshoot event kolej naty haa. then sampai sana ada geng yaya ,wan kawan aleef.smua laa ajk yg berkaitan,kiteorg disuruh ber "pose" hahaha.siot dooo .tgh panas mctuu die suruh mmg terbakar laa akuu jawabnyaa.haahha. then pose -pose gerak umah pika nak practice dance ape laa semua nyaa. berkarok jugak. makan makan minum minum menari menari sampai laa kul 11 mlm.

Pergh! =.= penat! one day aku pakai kemeja okie!sangat penat! tidak tidak! kaki ku penat badan ku berlekit2 dah nieee.sampai sampai rumah rehat sekejap thenn aku siap2 g mandi smua melantak untuk keberapa kali aku dah lupa.hahahhaa so on9 until now. so mari mari kite berfacebook kawan kawan! winkk winkk lapp youuuuu,mmuah! <3

Mylifestoryneverends