neverhatelovers

aku tidak berharap untuk jadi orang terpenting dalam hidupmu,aku cuma berharap suatu hari nanti kalau kau dengar namaku, kamu akan tersenyum dan berkata 'dia lah terbaik buatku'

Followers

Wednesday, February 17, 2010

suda lama tidak diupdate.

yah semalam aku lepak bersama kawan kawan pino.nama nya ebal (kodok) kipphi (naqiu) haahaha,mcm2 nama yang diberi oleh pino and kawan ebal lagi stu rahim( shinchan) tak dapat dtg . so die tada laaa timee too.hehee.
yahh kiteorg berborak borak sampai laaa malam lepak alliff bistro makan meggi goreng woooo sedappp ooo.hahaha.

tpi aku rasa telah tersilap ambik sbb aku amik meggi goreng pino mybe sbb tak rasa pedas.aku suka makan pedas2 haaaa.ebal ckp aku order mee bukan meggi haahah.hentam je laaa labuuu.kipphi sorg yang pemalu aku rasaa. die diam jee kurang bercakap today.die sakit kot.ada hal kot. pino apelagi pot pet macam biasa laa.hahaha beruang  ketot tuh.ahhaaa

k,laa wink wink lap lap youu.

Mylifestoryneverends